söndag 10 januari 2016

Den hårda verkligheten

Det var det jullovet det. 

Eller nej, det var det jullovet plus en arbetsvecka, jag har bara inte orkat blogga på några dagar. I stället har jag glott på Netflix enligt principen "ingen film är så dålig att inte lite halvnaken Channing Tatum kan göra den sevärd". Men nu får jag ta mig i kragen igen. Komma tillbaka till min anmärkningsvärt Channing-fria verklighet.

Veckans prestation var att jag lyckades invalidisera mig genom att skrinna för första gången i vinter. Nacken i backen och svanskotan med, så nu går jag som en 90-åring med höftproblem och har en öm bula i bakhuvudet. Det kunde ha varit värre, det kunde ha varit jag, som maken brukar säga. Det blir lågt tempo på jobbet nästa vecka, kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar