tisdag 9 juni 2015

Det var nåt jag skulle säga

Emellanåt kommer jag på roliga saker som jag kunde skriva här. Det är vanligen då jag sitter och formulerar ett Facebookinlägg i huvudet och det blir alldeles för långt. Folk orkar bara läsa oneliners numera. Men ibland vågar man skriva flera meningar i rad om man lägger ut det på bloggen i stället.

Fast nuförtiden läcker mitt huvud som ett såll. Man får vara glad om man kommer ihåg det viktigaste, som HÄMTA BARNEN eller KÖP SAKER OCH ÄT DOM TILL MIDDAG. Resten är bonus. Därav följer att jag aldrig någonsin lyckas komma ihåg potentiella blogginlägg som jag kommit på i halvsömnen klockan 12 på natten.

Inte har det hänt så mycket heller som skulle vara värt att nämna. Idag har jag exceptionellt nog varit till Dickursby, det är summan av kardemumman. Vi får väl alla vara nöjda att jag lyckades ta mig både dit och tillbaka utan att förirra mig till Riihimäki. Jag kom till och med ihåg att BYTA TÅG I BÖLE. Mission accomplished.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar