onsdag 25 april 2012

Tillfällig minnesförlust

Nu har det varit lite mycket några kvällar, bland annat mystiska projekt som mjödbryggande och sömmande av maskeradkostym. Och vet ni, jag glömde bort att jag har en blogg. Honest to God.

Det går ganska mycket tid åt till den här bloggen, om man betänker att jag i genomsnitt har en timme "fritid" per dag, alltså tid som inte går åt till barnskötande/matlagande/ätande/sovande. (När de uppfinner en fungerande tidsmaskin ska jag åka tillbaka till Maria från år 1999, alltså hon som hade en tillvaro med 80% fritid, och beat the f-ing shit out of her för att hon alltid klagade på att hon "inte hinner". Graaah. Ids inte, heter det.) Så ibland är det skönt att glömma bort vad man borde göra och bara göra det som faller en in. Som att brygga mjöd.

Fast jag tror jag har satt i lite för mycket jäst. Vad händer då? Blir man full som ett ägg eller får man bara magknip?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar