onsdag 14 mars 2012

What have you done for Greece lately?

Det där Grekland, där verkar de inte ha alltför roligt. Så nu har jag försökt göra mitt för att pumpa in lite pengar i den grekiska ekonomin. Tadaaa! Här är skåpen nu fulla av grekisk
  • olivolja
  • öl
  • yoghurt, samt
  • hudkräm.
Speciellt hudkrämen var så dyr att om vi alla köpte varsin tub, så skulle den grekiska finanskrisen vara ett minne blott på nolltid. Här ska ingen komma och säga att jag inte drar mitt strå till stacken.

(Det är förstås möjligt att jag mest pumpade in pengar i familjen Stockmann. Men ändå.)

2 kommentarer:

  1. Din parentes förtar lite insatsen. Men strongt. Bra att du liksom kämpar för grekerna med yoghurt. Det får mej att känna att jag kanske också kan göra nåt. Fick ha-begär efter grekisk yoghurt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan äta yoghurt för en god sak any day of the week.

      Radera