söndag 23 december 2012

God jul på dig, kära vän!

Den tjugofjärde luckan får du öppna redan nu, om du är uppe och ugglar ännu. Att jag själv är uppe? Haha, jodå. Jag ska till och med göra färdig en julklapp än, är det tänkt.

Den tjugofjärde saken som jag gillar, det är... dig! Tänk att du är här alldeles frivilligt och läser min blogg. Några av er är ju inte ens släkt med mig och bara ett obetydligt fåtal har jag mutat. Det tycker jag är fantastiskt, när det finns så mycket annat du kan välja att göra. Jag hoppas du får en skön och lat jul som belöning för att du har tagit dig igenom den här kalendern.

Nu tänker jag ta lite semester från Internet och bara göra analoga saker, som att sticka en tröja som jag lovat min man sedan 2009 eller äta jättemycket choklad. Jag återkommer kring trettondagen, hoppas vi ses då! Gott nytt år!


2 kommentarer:

  1. Hahaha, tack. Jag gillar ju dej oxå. God jul och jag väntar på ditt nästa inlägg.

    SvaraRadera