fredag 25 maj 2012

Ursäkta

Det har varit lite tyst här på sistone, det inser jag. Jag är nog kvar här. Ingen panik! (För panik är väl vad ni fick när jag tystnade några dagar?)

Nu inför och under sommaren kan det bli så här. Mycket på gång, mycket på språng. Det kan bli lite glest mellan inläggen, men den som väntar på nåt gott bla bla.

Mycket på gång är ordet. Ettåringen gångar på lite överallt, bland annat i soffan där han inte riktigt kan hålla balansen (vem kan det?) och lyckades på så sätt skaffa sig sin första bula i pannan idag. Det var vår första bula nånsin, för son nr 1 har ju alltid varit väldigt förnuftig av sig och inte så mycket som klämt ett endaste finger. Så jag ringde ordentligt till hälsovårdsupplysningen, som tyckte att jag borde hålla utkik efter symtom på hjärnskakning och för säkerhets skull väcka honom var fjärde timme. Väcka! När han äntligen börjat sova hela nätter. Nå, jag tror inte det är nån hjärnskakning på gång här som tur är.

Kvällste däremot, det är på gång. Inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar