söndag 25 november 2012

Gnnn!

De brukar ju säga att man inte ska supa först och uppdatera Facebook sen (i alla fall inte om man är en sannfinländare som kandiderar i ett val), och jag ska be att få tillägga att man inte ska vara skitsur och blogga samtidigt. Därför ska jag fatta mig verkligt kort på bloggen idag. Jag är så skitsur på vardagens små förtretligheter att jag tror mina mungipor håller på att permanentas i ett snipigt neråtläge ikväll.

Nu ska jag gräva ner mig i en grotta byggd av Fazers blå och internetskvaller i stället. Det är väl lugnast för alla.

4 kommentarer:

  1. Igenkänningsfaktorn och sympatiprocenten är "fleir hundra". För mycket är för mycket och när det rinner över kan det vara över en till synes så liten grej att ingen fattar. "Men alltså vad ÄR det? Ska du ha mens, eller?"
    Hoppas du fick vara ifred med chokladen och ladda om batterierna i lugn och ro. Även om jag oftast fnissar som värst åt inläggen med högst irritationsfaktor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Choklad och internetskvaller är mina heavy duty-hjälpmedel mot Häxan Surtant. De hjälpte rätt bra.

      Radera
  2. Jepp. Jag har själv haft hysteriskt bryt över att allt bara krånglar. Gråtit och skrattat om vartannat. Var helt slut efteråt och dök ner i en kopp varm choklad, men lyxchokladpulver. Choklad är lösningen på - om inte allt så i alla fall - ganska mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom är det vetenskapligt bevisat att choklad höjer humöret, så det är inte bara som vi inbillar oss! Ju! *köper mera Fazers blå*

      Radera